قدرتمندترین واژه ها در فروش کدامند؟
چگونه می توان محصول خود را در کمترین زمان ممکن به مشتری بفروشید؟
راه فرار از بن بست فروش در کسب و کار ایران چیست؟
دنیای امروز دنیای، دنیای تحولات سریع و گسترده در تمام ابعاد است. حال و
هوای امروز تجارت نشان از جهانی شدن آن دارد فرایندی که منجر به حضور و
رقابت تنگاتنگ ظرفیتهای مختلف تجاری شده است. آنچه به یقین میتوان گفت این
است که چنانچه کشوری به هر علت نتواند به این موج شتابان فراگیر بپیوندد در
آیندهای نه چندان دور، در صحنه ی رقابتهای بین المللی به حاشیه
رانده می شود و بسیاری از فرصتهای کسب و کار را به سود دیگران از دست می دهد.
در این شرایط همپای تجارت عرصه ی فروشندگی نیز به عنوان زیر مجموعه ی
تجارت-چه به صورت کلی در نظر گرفته شود یا جزئی- دستخوش تغییر است.
هر فروشنده ای باید تصمیم بگیرد که در ارتباط با این تغییر کجا قرار بگیرد.
از گذشته تا حال فروشندگان قلابی در کمین هستند تا با فریب و کلاهبرداری
مشتریان را وادار به خرید محصول یا خدمات کنند و چنین به نظر می رسید که
وظیفه ی یک فروشنده این است که آنقدر باهوش و زیرک و سمج باشد که مردم را
وادار به آنچه نم یخواهند کنند.
بازار پر رقابت امروزی کمپانیها را بر آن داشته است که با موضوع فروش بطور
جدی برخورد کنند و فقط از فروشندگان حرفه ای و خبره برای فروش کالاهای خود
استفاده نمایند.
مشتریان امروزی دیگر فروشندگان پر حرف و افاده ای را که فقط به فکر منافع
مادی و زودرس خود هستند را تحمل نمی کنند. فروشنده ی امروزی باید در تماس
نزدیک با مشتری بوده و نقش راهنما و مشاور او را داشته باشد.
:: برچسبها:
تکنیک های فروش ,
تکنیک ,
های ,
فروش ,
کسب ,
در ,
امد ,
اینترنت ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0